GOOGLE PLAY

GOOGLE PLAY NEDİR?
                Google play, android işletim sistemine sahip kullanıcıların tek bir yerden program indirip yüklemesine olanak sağlayan bünyesinde binlerce ücretli-ücretsiz program, oyun, e-kitap ve  filmi barındıran dünyanın en büyük sanal marketidir.
                Google playı kullanabilmeniz için öncelikle android işletim sistemine sahip bir cihazınız olması gerekiyor. Ardından bu program ve oyunları cihazınıza indirebilmek için bir google hesabı edinmeniz gerekiyor. Ücretli uygulamaları edinebilmeniz için kredi kartı, banka kartı veya google play hediye kartı kodu kullanmanız gerekiyor.
GOOGLE PLAYDAN NASIL UYGULAMA İNDİREBİLİRİM?
                Google playdan oyun veya program indirmenin iki yolu var. Birincisi android işletim sisteminize tanımlı bir google hesabıyla Microsoft, Linux ya da mac işletim sistemli bir cihazdan google playın hizmet verdiği https://play.google.com/store/apps adresine girerek seçtiğiniz bir uygulamayı yükle seçeneği ile android işletim sistemine sahip  cihazınıza inmesini sağlamak, ikincisi de android cihazınızdaki play store uygulaması ile uygulamayı cihazınıza direkt yüklemek.

ADIM ADIM ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİNE SAHİP OLMAYAN BİR CİHAZDAN UYGULAMA YÜKLEMEK
1)      Öncelikle play store’nin yükleme sayfazı olan https://play.google.com/store/appssitesine girelim:
             
2)      Sayfada android cihazınızda da kullandığınız bir  google hesabı ile oturum açın:

3)      Play store uygulamasından beğendiğiniz bir uygulamayı seçin ve tıklayın . ben bir dil öğrenme programı seçiyorum.


4)      Uygulamamız telefonumuza indi.
Android olmayan bir cihazdan google play uygulamasını indirme kısaca bu şekilde.
ANDROİD SİSTEMİNE SAHİP BİR CİHAZDAN GOOGLE PLAY UYGULAMASI İNDİRMEK
·         Cihazımızdan play store uygulamasını bulalım.
·         Beğendiğimiz ya da bulduğumuz uygulamada yükle seçeneğine dokunarak uygulamanın android işletim sistemine sahip cihazımıza inmesini sağlayalım.
(Seçtiğim oyun oldukça büyük olduğu için ben indirmeyeceğim)
PLAY STORE GÜNCELLEMELERİ NASIL AÇILIR KAPATILIR
               İndirdiğimiz bütün play store uygulamaları uygulama sağlayıcıları tarafından yenilenir ve bu şekilde play store uygulamaları zaman zaman güncellenmesi gerekir. Genellikle android cihazlarda bu işi cihazımızın mobil ağından değil kablosuz ağ bağlantısı yaptığımız wi-fi bağlantısı ile güncellenir. Dilersek bu güncellemeleri kapatabileceğimiz gibi gerekli durumlarda aça da biliriz. Şimdi adım adım play store güncellemeleri nasıl yapılır öğrenelim.
·         Play store uygulamamızı açalım ve sol üst köşedeki aşağıdaki görselde yer alan yere dokunalım.
·         Açılan bölümde ayarlar sekmesine dokunalım.
·         Ayarlar bölümünde uygulamaları otomatik güncelle bölümüne dokunalım
·         Açılan bölümde de kendimize uygun olan seçeneği seçelim. Benimki Auto-Update apps over Wi-Fi only seçeneğinde. Bu şekilde cihazım güncellemeleri kendi otomatik olarak ayarlıyor. Uygulamaları her zaman otomatik güncelle seçeneği seçilirse mobil hattınızdaki kota tükenebilir ve ciddi faturalarla karşılaşabilirsiniz. Uygulamalar otomatik güncellenmesin seçeneğini seçerseniz cihazınızdaki uygulamaların güncellenme işlemlerini manuel olarak kendiniz yapabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.